Koken met koelkastrestjes kan echt leuk zijn. Zo stond er hier laatst een bakje met oven geroosterde spitskool en een pakje geitenkaas in de koelkast. De volgende dag maakte we hier een overheerlijk lunchgerecht van. Tijdens de zomermaanden staat hier in de tuin altijd pluksla. Een echte aanrader is dat! Heel de zomer heb je …








