We moeten eten wat de visser vangt, We moeten eten wat de visser vangt en niet laten vissen wat wij willen eten en al de rest weggooien. Dit is de slagzin van North Sea Chefs. Deze Belgische organisatie stelt alles in het werk om Belgisch gevangen vis en dan vooral de ongekende en onbeminde vissoorten …








