Of ik een namiddagje mee wilden gaan shoppen in Antwerpen? Tja waarom niet. We hadden geluk dat het weer ons goed gezind was. Ik moet zeggen dat zo een dagje Antwerpen, met lekker weer echt wel gezellig is. Maar tijdens het shoppen hou ikzelf wel eens van een gezellig terrasje. Als dit dan kan met …








